Všeobecné obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit telefonicky či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.
5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A MÍSTO DODÁNÍ
Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. Místo dodání akceptujeme pouze na území České republiky.
Česká pošta - menší zásilky (dopis) - 50 Kč
Balíkovna - Česká pošta - 75 Kč
Česká pošta - Balík do ruky - 130 Kč
Bankovní převod - 0 Kč
Dobírka - 30 Kč
Dobírka Balíkovna - 10 Kč
6) DODACÍ LHŮTA
Zasíláme do tří pracovních dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
7) VÝMĚNA ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
a) nesprávným použitím zboží
b) nesprávným skladováním nebo udržováním zboží
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
9) NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY
V případě, že kupující zásilku nevyzvedne a zboží bude zasláno zpět prodávajícímu,
vyhrazuje si prodávající právo odstranit uživatelský účet kupujícího a bude vyžadována platba za poštovné.
V Ostravě dne 22. listopadu 2022